საბუთების მართვა ორგანიზაციების მუშაობის განუყოფელი ნაწილია, რომლის ნაკადის დასამუშავებლად გვესაჭიროება მნიშვნელოვანი რესურსები. საინფორმაციო ტექნოლოგიების განვითარებით შესაძლუბელი გახდა დამზადებულიყო ისეთი პროგრამა როგორიცაა ელექტრონული დოკუმენტბრუნვის პროგრამა (დეს), რომედიც საოფისე საბუთებს ავტომატიზირებულად მართავს, რაც საგრძნობლად აიოლებს შრომატევადობას.
დოკუმენტბრუნვის ელექტრონული მართვის სისტემის დანერგვით საშუალება გეძლევათ:
საქართველოს კანონმდებლობით გათვალისწინებული საბუთების, შექმნა, გაგზავნა, მიღება, აკინძვა, მართვა და სრული კონტროლი. ისეთები როგორიცაა:
შეამცირეთ რესურსებზე ხარჯები:
გაანთავისუფლეთ მაგიდა ზედმეტი ქაღალდებისგან.
დოკუმენტბრუნვის პროგრამა უზრუნველყოფს დოკუმენტებთან ონლაინ მუშაობის სრულყოფილ შესაძლებლობას, საბუთების მართვისთვის მარტივად გამოყენებას.
დოკუმენტბრუნვის ელექტრონული სისტემა (დეს) საიმედოდ ინახავს დიდი მოცულობის მნიშვნელოვან ინფორმაციას სერვერზე, არქივის სახით გამოყოფილ სივრცეში, შემდგომი წვდომის შესაძლებლობით.
დოკუმენტბრუნვის პროგრამა ბევრ უპირატესობებს გვაძდევს. უპირველეს ყოვლისა, დოკუმენტბრუნვის პროგრამის გამოყენებით ვთავისუფლდებით ქაღალდის ასლებისაგან. პროგრამა ყველა ფაილებს განათავსებს ერთ მონაცემთა ბაზაში, საჭიროების შემთხვევაში ასლების დაბეჭდვა იოლია. მნიშვნელოვნად მცირდება საოფისე დანახარჯი. იზოგება თანამშრომლთა დახარჯული დრო.
დოკუმენტბრუნვის სისტემაში მუშაობისთვის, თქვენ არ გჭირდებათ დამატებითი პროგრამების დაყენება თქვენს კომპიუტერზე. მას გააჩნია მობილური აპლიკაცია, რომელიც გამოყენებითაც სრუდყოფილად იმუშავებთ სმარტფონიდან ან პლანშეტიდან.
დოკუმენტბრუნვის სისტემა საშუალებას გაძლევთ ინტერნეტის საშუალებით გამოიყენოთ დოკუმენტბრუნვის ნაკადი ნებისმიერ მოწყობილობაზე რაც საგრძნობლად დაზოგავს ძვირადღირებულ დროს.
დოკუმენტბრუნვის პროგრამაში შესასვლელად მიყევით ბმულს. სისტემის უფასო ტესტირებისთვის დაგვიკავშირდით ტელეფონზე +995-599-291-891